Monday, April 5, 2010

Nilai Persahabatan..


Kawan.. ermmmmm kadang2 membahagiakan.. kadang2 melukakan.. aku pon tak tau camne nak describe erti sahabat sejati.. dulu lain skung lain.. klu dlu aku rasa cam bahagia je dsamping dia.. susah senang mesti bsama..having fun, njoy, pegi karaoke, outing sama2.. mgkin keadaan aku yang jaoh dari dia uat dia slow2 da lupekan aku.. nampaknya cume aku j yang bdoh slalu ingatkan dia.. tp salah kew aku jd bodoh demi seorang kawan yang pernah menjadi semangatku satu masa dahulu?? perlukah aku lupakan semua kenangan kite semata-mata dia dah lupakan aku.. mgkin dia terlalu sibok dengan alam yang ditempuhinya.. teruskan lah dengan hidup baru yang semestinya tanpa aku disampingmu.. aku kat sini just mampu doakan yang terbaik.. harap satu hari nanti dia sedar bahawa aku xpernah pon lupekan dia.. pelik jgak knapa aku ttbe jew rase xtentu arah camni.. atau mgkin ade maksud lain yang aku sendiri pon tak tahu nak tafsirkan camne.. harap perasaan yang sedang kowang tafsirkan tue smenye silap.. i swear i love all my frenz even they're started to forget me..

0 comments:

Post a Comment