Sunday, October 11, 2009

terima kasih cinta..


hari2 yang aku lalui makin indah sejak akhir2 ney.. mungkin aku terlalu gembira dengan keadaan di universiti ku kini.. ermmmmm seronok sangat belajar kat sini.. aku enjoys engan kawan2 baru.. aku sampai lupa bahawa ada orang lain yang sayang kat aku merasa kehilangan aku.. aku baginya tidak seperti dulu lagi.. aku banyak berubah.. hanya pentingkan urusan kengkawan di universiti sahaja,.berdosakah aku kerna telah melukakan hati dia?? aku hanya manusia yang selalu inginkan keseronokan tanpa menyedari ada hati yang bakal terluka akibat perbuatan aku itu.. hari demi hari berjaya mengajar aku betapa pentingnya kita mengharagai insan yang menyayangi kita.. kini aku sedar.. aku harap aku punya waktu utk berubah.. aku sayang orang yang menyayangi aku.. tidak kira lah kekasih mahupun mamaku.. aku sayang mereka semua.. terima kasih cinta kerana sudi menyayangi aku.. aku sayang mereka berdua.. buat kengkawan.. terima kasih sebab membahagiakan fara.. love u all.. hidup akan lebih indah jika semua insan saling mencintai..

0 comments:

Post a Comment