Friday, February 5, 2010

pengkid!!!!


ok.. kali nie aku berminat untuk ketengahkan serbA sdikit ttg kisah aku ngan pengkid..

pertama sekali msti kowg akan terfikir sme mende yg negatif jew kan.. sebenarnya xde beza hidop antara pengkid dan lelaki.. kadang2 mereka ikhlas mencintai kita.. kadang2 mereka hanya gunakan kita.. same jewwww.. bg aku x sme pengkid jahat.. ade sesetengah dr mereka terpaksa menggunakan owg lain utk kpentingn sdiri.. aku adalah salah sorg insan yang bertuah sebab dapat merasa dan bergaul dalam dnia mereka.. aku mengaku pernah mencintai seorang pengkd.. cinta mati r konon2nye.. tp dalam beberapa hari aku bmesej dgn dia terlalu byk masalah kewangan yg dia cerita kat aku.. klu stakat skali dua xpla.. ni hampir hari2.. mgkin salah aku kot blagak cm anak owg kaye pdhal habok pon xde..semakin hari semakin trserlah kesialan dia dlm m'usha duit aku..

aku beruntung.. sib bek aku ade sowg lg akak angkat pengkid yg baik dan ikhlas dalam bkawan.. dia la yg byk menasihatkan aku ttg keburukan kawan dy yg sememangnya buruk perangai.. 3ma kasih gak r kat my boy sbb sudi sabar and x cepat melatah ble aku kantoi ngn penhgkid dlu..

bg aku semua org pernah melakukan kesilapan.. ape yg penting kita bangon dr kejatuhan dan berusaha utk tak m'ulangi sme kesilapan yg pernah kite uat.. buat sme insan bergelar pengkid tue, ermmmmm bwk2 la ikhlas dlm berkawan.. jgn pndgkan harta j.. kwn yg sejati x tnilai hargany.. komuniti cam kowg mang x brape meluas kat malaysia ni.. jgn la biarkan org lain memandang serong kat korg ats ksilapan 2,3 org member kowg yg sengal.. sama2 la korg menjaga title korg yg semakin dipandang serong k.. buat yg baik n ikhlas cam akak angkatku tue,,, ermmmmmmm teruskan usaha anda utk mjadi ayu.. hahaha..

0 comments:

Post a Comment