Thursday, February 4, 2010

SAME TP X SERUPA!!


skung aku nak bercerita sal my lover plak.. aku da lame couple ngan dia.. hampir setahun.. p/s: kre lame la tue sebab sblm ni plg btahan pon 6 bln j.. hehehe.. da name pon pakwe kan.. msti la aku letak pic dy uat screensaver.. sjak tue aku nampak terlalu ramai org percaya yg dy tue cme uncle aq.. maklum la.. beza ktowg hampir seploh tahon.. wlau pape pon aku tetap sayangkan dia.. bg aku dia lah lelaki tyerbaik yg pernah aku jmpe.. aku rase selamat ble brada disamping dia.. ermmmm lagi satu.. klu kowg nak tau rmai owg ckp mke dia ade iras suami erra fazira.. aku pon xtau la nak percaya ke x tp dlu pernah gak r aku tipu sowg hamba allah nie.. aku ckap aku anak sdare suami erra sbb tue aq ade pic dia bgambar ngan aku.. x sangka lak ngan tnpa rase ragunye dia leh pcaye ckp aku.. tp skung aku da gtau dak tue pkara sebenar.. xbaek r tipu owg.. bdosa.. t xpasal2 aku dapat dosa kering.. aku ade sertakan gambar dia.. korg nilaikan la sdiri k.. ape yg aku nak harap kowg doakan la aku kekal ngan dia sampai akhir hayat.. sblm ni aku slalu dikecewekan oleh insan bernama lelaki.. harap dia cinta terakhir aku.. terima kasih papa sebab sudi 3ma insan yg serba kekurangan mcm mama.. I LOVE UUUUU..

0 comments:

Post a Comment