Friday, September 30, 2011

HANJING!!!

HYE UOLSSS.. Lama ta update blog kanzzz.. Sorry la kalau kali nie post fara tersangat la annoying dan laser.. sesungguhnya bukan niat dihati untuk berbuat demikian.. huhuhu.. jiwang lak kann.. oke.. lelaki kat atas nie mmg stok tade rupa apatah lagi harta.. na kata educated mmg tak laaa.. tapi.. ade ramai pmpn BODOH yang tergila-gilakan dia.. motif?? ayat manis yee..

Sebenarnya mamat nih pernah cple dgn sorg kawan baik aku yang aku da anggap macam saudara sdri.. dar awal lagi aku da tgk mcm ade yg ta kene nan jantan sekor nih.. tp aku pendamkan j sbb aku tanak la dikatakan berdosa menuduh tanpa bukti kanzzzz.. dipendekkan cerita yg mmg pendek, rupa2nya sah la yer jantan nie main kayu tiga,. aku rasa bkn tiga jea.. mungkin kayu lima.. (mke hodoh pon ade org nak erk.. kompius..)bila da sekali kantoi, beriye nie dia bersumpah dgn nama allah yeee, siap ckp betina bodoh tue perasan lagi.. perhhh.. jd kawan aku nie pon percaya.. nama pon syg kann.. klu diikotkan kawan aku mmg tak layak dgn dia.. kawan aku mmg cantik.. dtg dari kuarga yg agak berada juga.. tp ntah laa.. mmg spesis hanjing na wat cmne kan..

masalah yang lagi besar bermula apabila aku sound mamat nih bila terserlah kecurangan dan kesundalan dia tue.. aku sound in proper way laa.. tade la aku na kutok muka dy yg hodoh tue.. then bila dia ta leh terima teguran aku, dia leh maki aku kat fb dgn begitu teruk sekali yee.. klu ta caye nanti next post aku akan tunjukkan post dia bersama 'pengikut2' dia yang bangang lagi bengap sebab da termakan banyak air tutttt lelaki tue..

sekian untuk warkah dan perkenalan untuk lelaki tue..

0 comments:

Post a Comment